عمل جراحی لیپوماتیک صورت چگونه است

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 1 از 5 (از 2403 رای)

لیپوماتیک صورت

لپ و گونه های گرد و برآمده بر زیبایی هر فردی می افزاید و اغلب به این افراد baby face می گویند. معمولا این گونه ها از طریق ورزش یا رژیم غذایی بدست نمی آیند. بنابراین برای برخوردار شدن از این زیبایی راه حل چیست؟ به منظور دستیابی به این هدف از لیپوماتیک صورت استفاده می شود.

در این روش، چربی از ناحیه اطراف صورت برداشته می شوند. عمل لیپوماتیک صورت بسیار ساده ولی موثر است و برای کمک به بیمارانی که می خواهند گونه های گرد و کامل داشته باشند و به زیبایی ظاهر خود بیافزایند طراحی شده است.

توصیه می شود حتما قبل از عمل از پزشک متخصص بخواهید تا کاملا روند درمان و مدت زمان آن و فرایندهای بازیابی را برای شما توضیح دهد و حد الامکان شبیه سازی از چهره شما پس از لیپوماتیک صورت گیرد.

لاغری صورت با لیپوماتیک _ کلینیک

هزینه های عمل شامل دستمزد پزشک، هزینه عوامل و دستیاران، هزینه بی حسی موضعی یا هوش بری، داروهای مورد نیاز پس از عمل و آزمایش های پزشکی قبل و بعد از عمل می باشد.

اما چگونه می توان دریافت چه کسی کاندید مناسبی برای این درمان است؟ فردی که چربی زیادی در ناحیه انتهایی گونه دارد کاندید مناسب برای لیپوماتیک صورت است. بیمار برای درمان باید دارای سلامتی کامل باشد. این درمان برای مردان و زنان مناسب است.

امروزه در اینترنت منابع بسیار مناسبی برای بیماران وجود دارد. با جستجو در اینترنت و دیدن عکس های قبل و بعد از لیپوماتیک صورت می توانید بهترین تصمیم را برای اجرای این کار اتخاذ نمایید. نکاتی که مراجعه کننده قبل از درمان باید به آنها توجه کند:

1- بررسی دستورات ایمنی ارائه شده در کلینیک قبل از لیپوماتیک. در صورت وجود هرگونه سوال حتما با پزشک مشورت نمایید.

2- پر کردن لیست حساسیت های احتمالی به دارو

3- خالی کردن یک روز کاری کامل برای انتقال به کلینیک و فراهم آوردن مراقبت های پس از درمان

4- حتما یکی از آشنایان یا دوستان خود را به همراه داشته باشید تا پس از لیپوماتیک و یا در صورت بروز مشکلات به شما کمک کند.

عمل جراحی لیپوماتیک صورت

زمان درمان با توجه به دستگاه ها و تخصص پزشک متخصص متغیر است ولی زمان کافی برای هر جلسه معمولا 1 ساعت است. به منظور شروع خراشی 2-4 سانتی متری بین گونه و لثه نزدیک به دندان آسیاب دوم ایجاد می شود. و از این قسمت لوله نازک لیپوماتیک وارد می گردد و عمل مکش چربی صورت اجرا می شود. سپس از بخیه برطرف شدنی برای بستن جای زخم استفاده می شود. پس از عمل بیمار به اتاق بازیابی انتقال داده می شود تا استراحت کند و اثرات بیهوشی کاملا از بین برود. در این اتاق کمی مسکن برای کاهش درد به بیمار داده می شود و عمل یخ گذاری صورت می گیرد.

عمل جراحی لیپوماتیک صورت _ کلینیک

خطرات لیپوماتیک صورت

در پاسخ به اینکه خطرات لیپوماتیک چیست ، به این نکته توجه داشته باشید که انجام لیپوماتیک صورت (به منظور کاهش چربی گونه و لپ) بسیار ایمن و موثر است و مشکلات بسیار کمی گزارش شده است. با اینحال عوارضی که گزارش شده اند عبارتند از بهبود ضعیف جای زخم، خونریزی، نامتقارن شدن گونه ها و باقی ماندن اثر زخم. شایان ذکر است تخصص پزشک متخصص در کاهش این خطرات اثر مستقیم دارد.

مراقبت های لازم بعد از لیپوماتیک صورت

زمان مراقبت پس از این عمل بسیار کوتاه است، تنها ممکن است کمی تورم و خون مردگی رخ دهد، همچنین فرایند بازیابی بدون درد است. بسیاری از بیماران می توانند روز بعد از عمل به فعالیت های روزمره خود ادامه داده و آن را از سر گیرند. نتایج لیپوماتیک صورت در ابتدا قابل رویت نیست، اما پس از اینکه تورم حاصل از درمان کاملا از بین رفت، نتایج آشکار خواهند شد. اگر خراش در داخل گونه زده شود هیچ نشانی از زخم پس از لیپوماتیک وجود نخواهد داشت.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید