هزینه لاغری با روش لیپوماتیک به چه میزان می باشد

لیپوماتیک دستگاهی است که در تمامی دنیا به یک شکل استفاده می شود. تنها تفاوت آن می تواند نسخه جدید و یا قدیمی تر آن باشد. هزینه خرید دستگاه برای تمامی پزشکان در سراسر دنیا به یک اندازه محاسبه می شود. با این وجود هزینه های لاغری با روش لیپوماتیک در تمامی کلینیک ها یکسان نیست. از سوی دیگر برخی از بیماران و مراجعین معتقدند هزینه لاغری با روش لیپوماتیک بیشتر از سایر روش های لاغری است. در حالی که در روش لیپوماتیک چربی های اضافه به صورت مایع از بدن خارج شده و نتیجه سریعتر حاصل می شود. در روش های دیگر تا کسب نتیجه نهایی زمان بیشتری نیاز است.

هزینه لاغری با روش لیپوماتیک به چه میزان می باشد

دلایل هزینه های بالای لاغری با روش لیپوماتیک

اگر چه برخی به هزینه های لیپوماتیک معترض هستند اما اگر دلایل هزینه های بالا را بدانند، به منصفانه بودن آن پی خواهند برد. به طور کلی هزینه های لیپوماتیک به دلایلی که در زیر به آنها می پردازیم، بیشتر از سایر روش های لاغری محاسبه می شود:

1- سخت و مشکل بودن لاغری با لیپوماتیک

در روش لیپوماتیک پزشک باید دقت، مهارت و سرعت عمل بالایی داشته باشد تا بتوانند چربی هایی که ذوب شده اند را سریع از محل خارج کند. در غیر اینصورت خطر آمبولی را به دنبال دارد. در مقایسه با سایر روش ها کم دقتی در لیپوماتیک عواقب وخیمی را به دنبال دارد. به همین دلیل هزینه های آن بیشتر محاسبه می شود زیرا پزشک باید هر لحظه مراقب چربی های حذف شده باشد.

2- نیاز به جراحی سرپایی

در روش لیپوماتیک از جراحی سرپایی استفاده می شود. هر چند در این بیهوشی وجود ندارد. اما باید قسمت کوچکی از ناحیه مورد نظر برش داده شود تا پزشک بتواند به راحتی کانولا را در آن ناحیه قرار داده و چربی ها را ذوب کند. برش دادن قسمتی از بدن نیاز به تخصص دارد و بدون مهارت کافی نمی توان این کار را انجام داد. پزشکانی که اقدام به عمل لیپوماتیک می کنند، دارای تخصص کافی در این زمینه هستند و پس از اتمام کار نیز، قسمت برش خورده را با دقت بخیه می کنند. بخیه ها باید به گونه ای باشند که جای آن بر روی بدن بیمار باقی نماند.

3-تجربه و تخصص پزشک

تجربه و سابقه کار مفید پزشک تاثیر زیادی در محاسبه هزینه لیپوماتیک دارد. پزشکانی که در کار خود مهارت بیشتری دارند و در عین حال سابقه آنها در انجام این روش درمانی بیشتر است، به مراتب هزینه های بیشتری نیز دریافت می کنند. بیمارانی هم که به این پزشکان مراجعه می کنند، با اطمینان خاطر هزینه ها را پرداخت کرده و آماده لیپوماتیک می شوند. زیرا با اعتماد به مهارت و توانایی پزشک، او را انتخاب می کند.

4- هزینه سایر تجهیزات و پرسنل

در کنار دستگاه لیپوماتیک دستگاه ها و تجهیزات دیگری نیز استفاده می شود که همگی نقش موثری در نتیجه نهایی دارند. تمامی این تجهیزات با صرف سرمایه تهیه می شوند. در نتیجه موجب هزینه های لاغری با روش لیپوماتیک افزایش می یابد. از سوی دیگر کارکنانی که در کلینیک لاغری مشغول فعالیت هستند و در کنار پزشک برای فرآیند لاغری تلاش می کنند، نیاز به دستمزد و حقوق دارند که پزشک میزانی از هزینه های دریافتی را برای پرداخت حقوق آنها در نظر می گیرد.

هزینه لاغری با روش لیپوماتیک به چه میزان می باشد

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید