آیا لیپوماتیک در جوان سازی صورت تاثیر دارد

زیبایی ظاهری چهره در تعیین سن واقعی افراد و نیز ایجاد اعتماد به نفس در افراد بسیار مهم است. اغلب با گذر سن تقارن اعضای صورت حفظ می شود ولی این پوست انسان است که دچار تغییر می شود و به اصلاح همراه با انسان پیر می شود.

عمل لیپوماتیک برای جوانسازی صورت _ کلینیک

شادابی پوست رابطه مستقیم با زیبایی فرد دارد. پس پزشکان شروع به درمانهای جوان سازی پوست کردند. جوان سازی صورت یکی از درمانهای زیبایی است که هدف آن بازیابی زیبایی و جوانی به صورت انسان می باشد. می توان با استفاده از درمانهای پزشکی یا با استفاده از روش های طبیعی به جوان سازی صورت دست یافت. در روش پزشکی نتیجه گیری سریع تر است ولی هزینه آن نیز گران می باشد اما در روش طبیعی زمان نتیجه گیری فرد بیشتر است.در درمانهای پزشکی هدف حفظ تقارن صورت به همراه زیبا سازی پوست می باشد. روش های پزشکی مختلفی برای جوان سازی پوست استفاده می شود که برخی از آنها عبارتند از کشیدگی صورت و گونه، کشیدگی پوست پیشانی و خط دور لب، بوتاکس استفاده از امواج فراصوت، استفاده از تابش و غیره. یکی از تازه ترین و به روزترین روش ها برای جوان سازی صورت که با نتایج خارق العاده ای همراه بوده، روش لیپوماتیک است. لیپوماتیک از جدیدترین تکنیک های کاهش چربی و لاغری است که بسیار ایمن، موثر و ارزان می باشد.

تاثیر لیپوماتیک بر جوانسازی صورت _ کلینیک

این تکنیک در واقع لیپوساکشن به همراه کانال مکش لرزشی است. دستگاه لیپوماتیک در واقع ترکیبی از یک موتور پنوماتیک و یک موتور فشرده کننده هوا است. حرکت موتور باعث می شود که چربی زائد در اطراف بافت، ماهیچه ها و عصب بدون آسیب رسانی به آنها برداشته شود. همچنین لیپوماتیک در مکان هایی که از طریق ورزش یا رژیم غذایی لاغر نمی شوند مانند بازو، ران ها و صورت استفاده می شود.

دقت بالای لیپوماتیک باعث شده تا فرایند درمان و پروسه بازیابی بسیار کوتاه تر شود. این روش به پزشک اجازه می دهد بدون آسیب رساندن به بافت های حقیقی چربی های اضافی بدن را بردارد و موجبات شادابی پوست را فراهم کند.

عمل جوان سازی صورت با استفاده از لیپوماتیک به منظور افزایش شادابی و زیبایی پوست و از بین بردن چربی های زائد استفاده می شود. انجام این درمان باعث زیبایی و جوان سازی پوست می شود ولی ممکن است با برخی مشکلات و عوارض جانبی نیز همراه باشد. برخی از این مشکلات عبارتند اند از:

چین افتادن دور چشم پس از لیپوماتیک

تورم و قرمز شدن پوست

از بین نرفتن مکان ورود کانال

پوسته پوسته شدن صورت

ایجاد جوش های ریز در زیر گلو و گونه ها

این اثرات جانبی در اکثر درمانها وجود دارند و باعث نگرانی نخواهند بود زیرا اثرات آنها پس از مدتی از بین خواهد رفت، هرچند شدت این اثرات جانبی ممکن است در بیماران مختلف یکسان نباشد. اگر بیمار به درستی آموزش دیده باشد و اقدامات مراقبتی به موقع و مناسب توسط کارکنان صورت گیرد از شدت این عوامل کاسته شده و پس از مدت کوتاهی از آنها اثری نخواهد بود و نتایج درمان قابل رویت می شود.از آنجایی که اثرات جانبی این درمان ناچیز و کم خطر هستند و درمان دشواری کمی دارد، این روش را روشی بسیار ایمن در نظر می گیرند. با اینحال بهتر است لیپوماتیک در کلینیکی صورت گیرد که کارکنان مجرب و ابزار آلات به روز داشته باشد. انتخاب کلینیک های کم تجربه می تواند باعث سوختگی، سوزش و تغییرات در رنگ پوست شما شود و نیز ممکن است احتمال عفونت های میکروبی بالا رود.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید