چند نکته که قبل از درمان لیپوماتیک باید بدانید

به صورت کلی درمان لیپوماتیک خطر چندانی ندارد و فرد خیلی زود پس از درمان قادر است فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. اما این بدان معنا نیست که هیچ گونه اقدامی قبل یا بعد و یا در روز درمان لازم به انجام نیست. از این رو در ادامه سعی شده برخی نکاتی که لازم است قبل از درمان لیپوماتیک بدانید گردآوری شوند.

به عنوان قاعده کلی، بیمار نباید از نیمه شب قبل از انجام درمان چیزی بخورد یا بنوشد. در برخی شرایط خاص بیمار می تواند مقداری آب چند ساعت قبل از درمان بنوشد. در مورد استعمال دخانیات نیز بهتر است هرچه زودتر قبل از درمان، مصرف آن را کنار بگذارید. استعمال دخانیات به هر نحو مشکل آفرین خواهد بود.

حتما از پزشک خود بخواهید  قبل از شروع درمان روش کار را برایتان توضیح دهد. از او بخواهید جایگزین های این روش درمانی، روند بازیابی، مزایا و معایب این روش، عوارض جانبی، میزان برگشت پذیری عمل لیپوماتیک چه قدر است ، مزایای لاغری به روش لیپوماتیک چیست ، هزینه لیپوماتیک چقدر است و مدت زمان درمان را برایتان توضیح دهد.

Lipomatic Issues

از پزشک بخواهید در مورد مکانی که درمان انجام می شود توضیحاتی به شما دهد، از او بپرسید آیا این مکان بهترین جا برای اجرای درمان لیپوماتیک است یا خیر؟ در صورت لزوم از صحبت های دکتر یادداشت برداری کنید یا کسی را به همراه داشته باشید تا حرفهای او را به خاطر بسپارد. نکته مهم دیگری که قبل از درمان باید به آن واقف باشید هزینه های درمان و دوره بازیابی است. بررسی کنید آیا نیاز به پرداخت هزینه خاصی برای دوره پس از درمان وجود دارد یا خیر. آیا بیمه هزینه درمان لیپوماتیک را پرداخت می کند؟ همچنین بهتر است کسی به همراه شما باشد تا پس از درمان شما را به خانه ببرد. زیرا پس از بیهوشی ممکن است تاثیر مسکن بر روی بیمار همچنان وجود داشته باشد و برای او مشکلاتی در راه بازگشت به خانه ایجاد شود. به شدت توصیه می شود حداقل کسی به مدت یک شبانه روز پس از درمان در کنار شما باشد و از شما مراقبت نماید. با این حال در صورتی که از بیهوشی موضعی در درمان لیپوماتیک استفاده شود می توانید زمانی که اثر مسکن و بیهوش کننده از بین رفت به خانه برگردید. اما حتما قبل از درمان با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید.

Lipomatic Issues2

علاوه بر این، در صورتی که دچار بیماری هستید و برای درمان آن داروی خاصی مصرف می کنید، حتما باید به پزشک معالج خود اطلاع دهید و برخی از داروهای حیاتی خود را حتما به همراه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم توسط کادر پزشکی حاضر در حین درمان صورت گیرد.

سعی کنید روز انجام درمان لباس های گشاد تر بپوشید تا درآوردن آنها برایتان ساده تر باشد و وقت کمتری بگیرید. همچنین در صورت امکان مکان هایی که قرار است تحت درمان لیپوماتیک قرار بگیرند را تمیز کنید و موهای زائد آن را از بین ببرید.عواملی که باعث ایجاد برخی خطرات جانبی می شوند به فاکتورهای مختلفی بستگی دارند. یکی از این فاکتورها نوع درمان است. لیپوماتیک، درمانی با ریسک کم است و عوارض جانبی نادری از آن مشاهده شده است. با این حال درد ناشی از درمان را می توان با استفاده از داروهایی که توسط پرستاران به شما داده می شود از بین برد. ممکن است پس از به هوش آمدن دچار حالت تهوع شوید که موردی طبیعی است و جای نگرانی ندارد.در اکثر کلینیک ها و درمانگاه ها دستورالعمل هایی در مورد فعالیت های قبل و پس از درمانهای زیبایی به فرد داده می شود که با رعایت آنها نتایج مطلوب تری حاصل می گردد. به عنوان مثال بهتر است تا حداقل یک هفته پس از درمان از خوردن نوشیدنی هایی با مقدار قند زیاد صرف نظر کنید یا تا زمانی که از سلامت جسمی خود مطمئن نشده اید، اقدام به رانندگی نکنید.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید