دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

تفاوت کاشت مو با ترمیم مو چیست

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/05/28

تفاوت کاشت مو با ترمیم مو به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای درمان مشکل خود داشته و از بهترین نتیجه با رضایت خاطر کاملی برخوردار شوید. بروز مشکلات متعدد همچون، استرس، وراثت، بیماری های مختلف و ... سبب شده تا افراد با مشکل ریزش مو، طاسی سر، ریزش سکه ای مو، کم پشت بودن آن و ... مواجه شوند.

به همین منظور راه حل های درمانی بسیاری در صنعت زیبایی و پزشکی پدید آمد تا مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی بتوانند مشکل خود را حل نموده و قدم مهمی برای درمان خود بردارند. به همین منظور در این مقاله با بیوتی کلینیک همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این دو موضوع به دست آورده و مناسب ترین اقدام را انجام دهید. پس از آن با می توانید از مشاهده نتیجه کار خود بیشترین رضایت خاطر را داشته باشید. با ما در بهترین کلینیک کاشت مو در تهران همراه باشید.

تفاوت کاشت مو و ترمیم مو چیستتفاوت کاشت مو و ترمیم مو چیست

کاشت مو چیست؟

برای آن که از تفاوت کاشت مو با ترمیم مو به درستی آگاه شوید لازم است به توضیح مختصر و مفید از هر عملکرد به همراه مزایای آن بپردازیم. به طور کلی اولین راه حلی که افراد برای جبران زیبایی از دست رفته سر و موهای خود به آن می پردازند، کاشت مو می باشد. همانطور که می دانید این اقدام زیبایی با روش های متفاوتی امروزه قابل انجام است. 

روش درمانی کاشت به سبک fut ,fue, fit و ... که همه با استخراج فولیکول مو به شکل مختلف انجام می شود از جمله راه حل هایی است که افراد برای جبران ریزش مو های خود از آن بهره مند می شوند. در اولین قدم لازم است بدانید این روش های کاشت مو برای افرادی کاربرد دارد که دارای بانک مو حداقل در قسمتی از سر یا ریش های خود باشند.

زیرا که این مو ها از آن قسمت جداسازی شده و در ناحیه مورد نظر با شرایط مشخص کاشته می شوند. پس از آن نیز فرد باید اقدامات مهم و اصولی را رعایت کند که نتیجه کار با رضایت خاطر کامل برای او رخ بدهد. بدین صورت کاشت مو برای فرد با موفقیت انجام شده و رویش مجدد مو های سر به مرور زمان انجام می شود.

مزایا و معایب کاشت مو

اکنون که با کاشت مو آشنا شدید وقت آن است تا با مزایای آن به همراه معایب متفاوتی که می تواند برای مراجعه کننده در بر داشته باشد نیز بیشتر آشنا شوید. دانستن مزایا و معایب هر مورد می تواند به شما بیشتر کمک کرده تا با تشخیص تفاوت کاشت مو با ترمیم مو بهترین گزینه را انتخاب نمایید. از مزایا و معایب این روش درمانی می توان به موارد ذیل اشاره نمود. همچون:

  • داشتن نتیجه طبیعی 
  • ماندگاری دائمی 
  • رشد موهای نازک 
  • اثر بخشی طولانی 
  • دارای درد و دوره نقاهت 
  • هزینه متعادل به نسبت ترمیم مو 
  • تورم، خونریزی و التهاب تا پایان دوره نقاهت 
  • دارای عوارض در صورت خطای پزشکی و ...

مزایا و معایب کاشت مومزایا و معایب کاشت مو

ترمیم مو چیست؟

تفاوت کاشت مو با ترمیم سبب شده افراد برای رشد مجدد موهای خود و درمان آن به یکی از این دو روش بر اساس تشخیص نهایی پزشک روی بیاورند. در حقیقت ترمیم مو به افراد کمک می کند تا بدون درد در یک موقعیت مناسب انتخابی برای رفع مشکل خود به مراکز درمانی و زیبایی معتبر اقدام کنند. در حقیقت در روش ترمیم مو، موها بر روی یک سطح همسان با پوست کاشته شده و از طریق چسب و ماده مخصوص بر روی پوست سر فرد فیکس می شود.

به طور کلی لازم است بدانید این روش بیشتر برای افرادی که با طاسی مشخص هستند کاربرد داشته و نتیجه طولانی مدتی برای وی خواهد داشت. برای مثال فرد می تواند موهای خود را رنگ کرده، سشوار بکشد و یا از روش های متفاوت زیبایی استفاده کند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کاشت مو بدون تراشیدن سر

ترمیم مو به روش تار به تار

چند روز بعد از کاشت مو می توان دوش گرفت

مزایا و معایب ترمیم مو

مزایا و معایب ترمیم مو به مراجعه کنندگان کمک می کند تا با این دو روش بیشتر آشنا شده و درمان مناسبی را برای خود انتخاب کنند. به طور کلی این روش هزینه بسیار زیاد تری به نسبت روش کاشت مو داشته و در نهایت با نتیجه موفق و سریع تری برای او باقی خواهد ماند.

این عملکرد بدون درد بوده و بیمار را در انتخاب با آرامش بیشتری همراه می سازد. عدم داشتن خونریزی، التهاب، قرمزی و ... نیز خود مزید بر انتخاب این روش نیز می باشد. در نهایت بررسی کامل تفاوت کاشت مو با ترمیم مو به فرد این امکان را می دهد تا با آرامش خاطر به انتخاب یک راه حل پرداخته و بهترین گزینه را پیاده سازی کند. 

تفاوت کاشت مو با ترمیم مو چیست؟

اکنون که توضیح کاملی از کاشت مو و ترمیم به دست آوردید می دانید که این دو روش چه مشخصه های مختلفی نسبت به یکدیگر دارند و کدام روش مناسب شما می باشد. به طور کلی اگر بخواهیم از تفاوت کاشت مو با ترمیم مو برایتان بگوییم لازم است تمام مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است را مورد توجه خود قرار دهید. از جمله:

  • تراکم مو در روش ترمیم مو به مراتب کمتر از روش کاشت مو می باشد. 
  • در درمان به سبک کاشت شما با درد، التهاب و خونریزی همراه خواهید بود اما در ترمیم مو این اتفاقات به طور کامل حذف شده و دردسری برای فرد در بر نخواهد داشت. 
  • در کاشت مو نتیجه کار به فولیکول های اهدایی فرد به طور کامل بستگی دارد و اگر فرد دارای بانک موی مناسبی نباشد نمی تواند این روش را استفاده نماید و قطعا بهترین انتخاب برای او ترمیم مو می باشد. 
  • از دیگر تفاوت کاشت مو با ترمیم مو می توان به هزینه این دو عملکرد درمانی اشاره کرد. به مراتب قیمت کاشت مو مناسب تر از عملکرد ترمیم مو می باشد. چرا در ترمیم مو از برند های متفاوتی برای چسب زدن و اتصال مواد به سر استفاده می کنند و این مورد می تواند با نوسان قیمت برای متقاضی همراه باشد. علاوه بر آن در این روش باید آزمایشات، استفاده از تجهیزات پیشرفته و ... نیز صورت گیرد که خود مزید بر این علت خواهد بود. 
  • ماندگاری روش کاشت مو دائمی بوده اما ترمیم مو ممکن است پس از مدتی نیاز به چک و بررسی مجدد داشته باشد. 
  • مشاهده نتیجه در روش کاشت مو برای رشد مجدد به 6 تا 10 ماه زمان نیاز دارد اما مشاهده نتیجه در روش ترمیم مو در همان زمان قابل رویت خواهد بود. 

تفاوت ترمیم و کاشت موتفاوت ترمیم و کاشت مو

بیوتی کلینیک؛ همراه شما در انتخاب بهترین مجموعه کاشت مو و ترمیم مو

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تفاوت کاشت مو با ترمیم مو پرداخته شود. اکنون شما به خوبی می دانید که هر روش چه مزایا و معایبی داشته و چگونه می تواند سبب رضایت خاطر برای شما متقاضیان زیبایی شود. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است همراه شما در انتخاب بهترین کلینیک، مراکز زیبایی و درمانی در تهران باشد تا بتوانید برای کاشت مو خود و یا ترمیم آن بهترین گزینه را انتخاب کنید.

همچنین از یاد نبرید که مشاوران این مجموعه همه روزه از طریق راه های ارتباطی آماده پاسخگویی به شما مراجعه کننده محترم برای انتخاب کلینیک مناسب در زمینه پوست و زیبایی، لاغری و تناسب اندام، کاشت مو، جراحی زیبایی و ... می باشند. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه