دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

همه چیز درباره افتادگی ابرو + راه های درمان آن

مراقبت های پوست و زیبایی
|
مراقبت های مو
| 1401/04/19

افتادگی ابرو با افزایش سن و بروز برخی علت های متفاوت در افراد رخ می دهد. برای آن که این افتادگی برطرف شود افراد می توانند از روش های درمانی متفاوتی بهره مند شوند. اهمیت ویژه این موضوع توانسته سبب جذب افراد بسیار برای درمان این با مشکل گردد. در این میان با کلینیک کاشت مو بیوتی کلینیک همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این مشکل و راه حل درمان آن بدست آورید.

پس از آن می توانید اعتماد به نفس از دست رفته تان را باز یافته و با آرامش خاطر بسیار برای اقدامات مهم زندگی خود عمل کنید. با ما همراه باشید.

افتادگی ابرو چیستافتادگی ابرو چیست

افتادگی ابرو چیست؟

حتما برای شما هم پیش آمده که در برقراری ارتباط با دیگران متوجه تغییرات مشهودی در صورت آن ها شده باشید. این تغییرات هر چند اندک و محسوس سبب افزایش نشاط و شادابی در افراد می گردد. به همین منظور شما هم اگر دچار این افتادگی هستید وقت آن رسیده تا برای رفع این مشکل اقدام نمایید.

افتادگی ابرو گاها بر اساس مشکلات ژنتیکی و وراثتی رخ می دهد اما در سایر موارد برخی از موضوعات که در ادامه از آن صحبت خواهیم کرد علت بروز این اتفاق هستند. این مشکل معمولا سبب اعلام ناراحتی چهره، خستگی مضاعف، پیری زودرس و ... می گردد.

علت افتادگی ابرو

حتما برای شما هم مهم است تا بدانید چه عواملی سبب بروز افتادگی ابرو در افراد می شود. تا با رعایت راهکار های درست مانع از بروز این مشکل بشوید. به طور کلی عواملی که در ذیل به آن اشاره شده است سبب افتادگی در ابرو ها می شود. همچون؛

  • ژنتیک

ممکن است برخی در بدو تولد دچار این مشکل شده باشند. در این دسته از افراد باید درمان را تا پایان سن رشد به تاخیر بیاندازند. البته که لازم است بدانید برخی از بیماری های مادرزادی نیز می تواند سبب بروز این مشکل باشد.

  • افزایش سن

افتادگی ابرو و پلک در افراد نشان از مهم ترین علائم پیری می باشد. به همین منظور افزایش سن نیز می تواند باعث رخداد این ماجرا باشد.

  • شل شدن عضله و ضعف ماهیچه بالا برنده

درست در محل اتصال پلک و ابرو عضله و ماهیچه ای وجود دارد که ممکن است با شل شدن و عدم توانایی در بالا نگه داشتن سبب افتادگی ابرو در افراد شود. این گروه عمده ترین دسته از افرادی هستند که این مشکل رنج می برند و عمدتا علت اصلی این اتفاق می باشند.

  • انجام عادت های غلط همچون مالیدن چشم ها

برخی از عادت های اشتباه در کودکی تا بزرگسالی سبب بروز این اتفاق می شوند. مالیدن چشم ها خود عامل موثری بر ایجاد پتوز ابرو می باشد.

  • استفاده طولانی مدت از لنزهای سخت چشمی

اگر از لنز های سخت در طولانی مدت استفاده می کنید از یاد نبرید که شما مستعد بروز افتادگی برای ابروهای خود هستید.

  • مشکلات عصبی، دیابت، تومور، مشکلات خود ایمنی و آپنه خواب

برخی از بیماری ها و مشکلاتی که افراد به آن دچار می شوند دارای عوارض مختلفی است. از جمله افتادگی در ابرو می تواند یک عارضه برای موارد ذکر شده باشد.

  • جراحی های اشتباه با نتایج نامناسب و افتادگی ابرو بعد از تزریق بوتاکس

اگر جراحی های زیبایی خود را در یک مکان معتبر انجام نداده اید ممکن است علت افتادگی ابرو شما همان باشد. زیرا اگر تزریق بوتاکس، تزریق ژل و ... به درستی انجام نشود ممکن است سبب بروز این اتفاق با از دست رفتن عضله مشخص در این قسمت باشد.

دلایل افتادگی ابرودلایل افتادگی ابرو

درمان افتادگی ابرو

اکنون شما اطلاعات کاملی از علت بروز این اتفاق را می دانید. از یاد نبرید که درمان های بسیار زیادی وجود دارد که افراد می توانند مشکل خود را حل نموده و به زیبایی اصلی خود مجدد دست پیدا کنند. در ذیل به معرفی تمام روش های درمانی برای رفع افتادگی ابرو پرداخته شده است.

دیگر مقالات را در این بخش دنبال نمایید

کاشت ابرو بهتره یا میکروبلیدنیگ

چند وقت بعد کاشت ابرو میشه رنگ کرد

لیفت ابرو با بوتاکس

عمل افتادگی ابرو

جراحی ترمیم پتوز به افراد کمک می کند تا با سفت نمودن عضلات پلک فوقانی، تقارن مناسب را در هر دو چشم ایجاد کند. این برش ها ممکن است در قسمت جلویی یا پشتی پلک و یا بر قسمت پیشانی انجام شود. این عمل دارای دوره نقاهت دو هفته ای است و پس از آن مراجعه کننده شاهده بهترین نتیجه خواهد بود. عمدتا این عمل بهترین اقدام برای درمان پتوز ابرو می باشد.

بلفاروپلاستی فوقانی

یکی دیگر از روش هایی که برای درمان این افتادگی از آن استفاده می شود، انجام بلفاروپلاستی فوقانی می باشد. در این روش چربی ها و پوست اضافی اطراف چشم برداشته شده و سبب افزایش دامنه دید، بهبودی سریع و دوره نقاهت کوتاه مدت است که در نهایت سبب درمان افتادگی ابرو می شود.

درمان افتادگی ابرودرمان افتادگی ابرو

لیفت ابرو

از معتبرترین روش هایی که به افراد بسیار پیشنهاد می شود، انجام لیفت ابرو است. در این عملکرد پزشک با سفت و صاف کردن ابرو ها و پیشانی، مشکل افتادگی ابروها را رفع می کند. البته لازم است بدانید که این لیفت در دو حالت لیفت کرونال و لیفت اندوسکوپ انجام می شود.

مورد اول با یک برش از کنار گوش تا خط رویش مو صورت گرفته و در مورد دوم، ایجاد برشی بسیار کوچک و غیر قابل دید است. تاثیرات این دو روش بعد از عمل سریعا خود را نشان می دهد و عمدتا تا 6 ماه دارای التهابات است. اما از ماندگاری بالایی برخوردار است.

درمان افتادگی ابرو با لیزر

با انجام لایه برداری پوست توسط اشعه ها و طول موج لیزری سبب تحریک کلاژن سازی شده و تولید الاستین سبب رفع مشکل می شود. به همین منظور یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای درمان و رفع افتادگی بهره مند شوید استفاده از لیزر در یک مرکز معتبر پوستی و درمانی است.

تزریق بوتاکس و فیلر

برای افرادی که از این روش تا به حال برای رفع افتادگی ابرو استفاده نکرده اند، تزریق بوتاکس می تواند یک اتفاق موثر باشد. زیرا که نوروتوکسین هایی همچون بوتاکس امکان این را دارند تا به طور موقت سبب رفع این افتادگی شوند. این اقدام از 6 تا 9 ماه ماندگاری برخوردار است و پس از آن می توانید برای تمدید مجدد به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید.

از یاد نبرید که اگر تزریق به اشتباه انجام شود خود می تواند سبب بروز این مشکل گردد. در تزریق فیلر نیز همین قضیه صادق است و با تزریق مواد معتبر به شقیقه ها و قسمت های انتهایی طرفین ابرو ها سبب رفع افتادگی شده و لیفت به خوبی صورت پذیرد.

درمان افتادگی ابرو در خانه

درمان افتادگی ابرو با تمرین های متفاوت و کششی می تواند یک روش درمانی کمکی برای افراد باشد. اما اگر از شدت بسیار زیادی مشکل برخوردار باشید قطعا باید درمان دیگری را پیش بگیرید. اما در کنار این موارد می توانید با استفاده مناسب از برخی مواد غذایی به روند درمان خود کمک ویژه ای نمایید. به برخی از این موارد در ذیل به طور کامل اشاره شده است. همچون:

  • استفاده صحیح از چای کیسه ای بابونه

شما می توانید کیسه سرد شده چای بابونه را که 20 دقیقه در یخچال مانده است را بر روی پلک های خود زیر ابرو ها قرار دهید. در این صورت منجر به رفع افتادگی پلک و ابرو همزمان می شوید.

  • شستشو با آب سرد

همیشه به مصرف صحیح آب برای افراد پیشنهاد شده است. این بار نیز لازم است بدانید شستشو مداوم و صحیح صورت و ابرو ها با آب سرد می تواند کمک ویژه ای به شما نموده و سبب جوانسازی پوست، سفت و محکم شدن آن شود.

  • اضافه کردن انگور به رژیم غذایی

برای آن که پتوز ابرو خود را درمان کنید لازم است تا در رژیم غذایی خود از یک آنتی اکسیدان قوی بهره مند شوید. چه چیز بهتر از این که انگور با دارا بودن این ماده مهم می تواند عملکرد موثری داشته باشد. زیرا که مانع از پیری پوست شده و ابتلا به افتادگی ابرو را در شما کمتر کرده و درمانی موثر برای بقیه افراد است.

  • بهره مندی از ماسک دور چشم طبیعی

استفاده از برخی ماسک های طبیعی که مواد تشکیل دهنده ای همچون؛ ژل آلوئه ورا، خیار، جو دو سر و ماست دارند می توانند اثر ویژه ای در درمان خانگی پتوز ابرو داشته باشند. البته که همه ما می دانیم راه حل های خانگی نتیجه نهایی و ماندگاری نداشته و نیازمند تکرار است.

هزینه درمان افتادگی ابرو

این که شما برای درمان افتادگی ابرو خود از کدام روش استفاده کنید به طور کاملا متفاوتی می تواند با قیمت و شرایط مختلفی همراه باشد. علاوه بر آن انتخاب مرکز پوستی و کلینیک درمانی با سابقه و شهرت خاص نیز در تغییر هزینه شما دخیل است. از یاد نبرید که برخی از عوامل همچون؛ شدت مشکل و نیاز به درمان، تعداد جلسات، اجرت کار و ... می تواند نوسانات قیمتی را برایتان به همراه داشته باشد.

اما اهمیت دارد که برای سلامت خود به یک مرکز پوستی معتبر با دارا بودن شرایط استاندارد مراجعه کنید. در این صورت مانع از بروز عوارض و خطرات احتمالی برای خود خواهید شد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به معرفی جامع و کامل از افتادگی ابرو پرداخته شود. اکنون شما از تمام علت ها و روش های درمانی این مشکل با خبر هستید. بیوتی کلینیک نیز مفتخر است تا شما مراجعه کنندگان محترم را در انتخاب معتبرترین مرکز درمانی در تهران همراهی نموده و در کنار شما برای بدست آوردن زیبایی منحصر به فرد و سلامتی کامل باشد.

از یاد نبرید که در این مجموعه معرفی و مشاوره انتخاب سایر کلینیک ها و مراکز در زمینه پوست و زیبایی، لاغری و تناسب اندام، جراحی زیبایی و کاشت مو و کاشت ابرو طبیعی نیز انجام می گیرد.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه