دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها
کاشت مو کاشت ابرو کاشت موی طبیعی کاشت ابروی طبیعی کاشت ریش کاشت مژه ریزش مو درمان ریزش مو ترمیم مو پوست وزیبایی تزریق ژل بوتاکس تزریق چربی جوانسازی لیزر موهای زائد پاکسازی و لایه برداری پوست درمان لک،کک و مک،جای جوش لاغری و تناسب اندام لیپولیز لیزری لیپوماتیک کویتیشن RF آر اف LPG ال پی جی جراحی و زیبایی جراحی بینی جراحی شکم جراحی پلک تزریق بوتاکس مزایای تزریق بوتاکس نقاط تزریق بوتاکس قیمت لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی پوست و زیبایی لیزر موهای صورت لیزر زیر بغل لیزر ناحیه تناسلی عوارض تزریق بوتاکس کاربردهای تزریق چربی انواع کاشت مو بهترین ژل برای تزریق خطرناکترین ژل مراقبت های بعد از تزریق ژل مدت ماندگاری تزریق ژل پیکر تراشی لاغری با لیپوماتیک لاغری مدرن روش های کاشت ریش کاشت ریش به روش SUT مراقبت های بعد از کاشت ریش سن کاشت ریش قیمت تزریق چربی مزایای تزریق چربی لیپو اینجکشن لیپو لیفتینگ لیپو ساکشن دلایل ریزش مو معایب تزریق بوتاکس پیشانی مزایای کاشت ابرو پیوند مو جراحی پیوند مو روش های کاشت مو کاشت مو به روش FIT کاشت مو به روش FUT کاشت مو به روش SUT مزایای لیزر موهای زائد معایب لیزر موهای زائد منع لیزر موهای زائد نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد روش FIT برای پیوند مو روش FUT در پیوند مو نواحی تزریق بوتاکس جوانسازی پوست تزریق بوتاکس در نوجوانان موارد منع تزریق بوتاکس قیمت کاشت ابرو عوارض کاشت ابرو مراحل ترمیم ابرو عوارض تزریق چربی ویژگی های فیلر کاشت مو در خانم ها جلوگیری از ریزش مو مراقبت های بعد از کاشت مو مراقبت های مو مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد درمان لک عوارض کاشت مو قیمت کاشت مو کاشت مو به روش FUE جراحی لاغری افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند لیفت بازو هزینه لیپوماتیک مزایای لاغری با لیپوماتیک قیمت لیپوماتیک پیکرتراشی خطرات لیپوماتیک عوارض لیپوماتیک کاشت موی بانوان عوارض کاشت مو به روش PRP جوانسازی صورت مراقبت های پوست و زیبایی تزریق فیلر لیفت صورت جراحی زیبایی ماسک پوست لاغری تناسب اندام خدمات مو مژه جراحی پلک کاشت آفتاب سوختگی مراقبت پوست مراقبت از مو کلینیک زیبایی پوست و مو جراحی پلاستیک بیماری پوستی عمل زیبایی بینی لایه برداری پوست پاکسازی ریش ترمیم مراقبت از پوست لیفت پوست صورت پیوند ریش عمل پیوند ریش کلینیک زیبایی کاشت ریش محافظت از پوست در فصل سرما محافظت از مو در فصل سرما پوست و مو مراقبت از پوست و مو هزینه پیوند مو هزینه کاشت مو انواع روش کاشت مو کاشت و پیوند مو انواع روش کاشت مو و هزینه آن دلایل بازگشت موهای زائد بعد از لیزر دلایل بازگشت مو بعد از لیزر علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر بهترین دستگاه های لاغری لاغری با دستگاه مکانیسم اثر انواع دستگاه های لاغری روش مناسب لاغری با دستگاه تزریق ژل و تزریق چربی معایب تزریق ژل مزایای تزریق ژل معایب تزریق چربی تفاوت های تزریق چربی با تزریق ژل مقایسه تزریق چربی با تزریق ژل اصلاح بعد از کاشت ابرو مزایای میکروبلدینگ انواع روش کاشت ابرو کاشت ریش و سبیل لیفت بازو یا براکیوپلاستی عمل لیفت بازو جراحی براکیوپلاستی راهکارهای کاهش وزن مزایای کاشت مژه معایب کاشت مژه کاشت مژه چیست پیوند مژه مزایای کاشت ریش معایب کاشت ریش جراحی چشم ویروس کرونا coronavirus covid19 بیماری کرونا جراحی لیزیک چشم جراحی لازک چشم عمل زیبایی پلک عمل بلفاروپلاستی عمل لیزیک چشم عمل لازک چشم زیبایی انواع خدمات پوستی انواع خدمات زیبایی انواع بوتاکس لیزر مو بلفاروپلاستی درمان با لیزر میکرونیدلینگ خال برداری

لیپوماتیک یا لیپوساکشن بدون درد چیست؟

کلینیک کاشت مو
|
لاغری و تناسب اندام
| 1397/06/17

لیپوماتیک یا لیپوساکشن بدون درد از رایج ترین روش های مدرن و سریع برای رسیدن به تناسب اندام در سرتاسر جهان به شمار می رود. ایمنی بالا و محافظت از بافت های غیر چربی از جمله مهم ترین مزایای این روش به نسبت لیپوساکشن های قدیمی است. لیپوماتیک با کمک اشعه های مادون صوت، تمامی بافت های زاید چربی بدن را از بین می برد و از بافت های غیرچربی به خوبی محافظت می نماید. از دیگر مزایای لیپوماتیک که می توان به آن اشاره نمود، جمع شدن مناسب و معقول پوست پس از انجام این عمل است.

کدام نواحی بیشتر تحت عمل لیپوماتیک قرار می گیرند؟

 - شکم

- پهلوها

- ران ها

- بازوها

- و باسن از نواحی رایجی هستند که بیماران به منظور رفع چربی های زائد آن ها به کلینیک های زیبایی مراجعه می    نمایند.

از دیگر قابلیت های این روش می توان به "فرم بخشی به اندام ها" اشاره نمود سفت کردن پوست و از بین بردن سلولیت ها از دیگر مزایای انجام این روش است که با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی انجام می پذیرد.

لیپوساکشن بدون درد چه مزایایی دارد؟

از بارز ترین ویژگی های این روش، التهاب، تورم و کبودی کمتر به نسبت سایر روش های مشابه است. به طور کلی می توان گفت این روش با کمترین میزان آسیب به بدن همراه است.

انقباض پوستی در این روش بسیار بالاست به طوری که طراوت و زیبایی پوست پس از انجام لیپوماتیک نیز حفظ خواهد شد.

میزان درد ناشی از لیپوماتیک بسیار اندک است و دوران نقاهت کوتاهی نیز به همراه دارد. 

درمان لیپوماتیک به چه کسانی توصیه می شود؟

افرادی که دارای چربی های موضعی هستند و همچنین بانوانی که پس از عمل سزارین به افتادگی نواحی تحتانی شکم دچار شده اند، آقایانی که مایل به انجام عمل ژنیکو ماستی هستند و یا به طور کلی اشخاصی که تمایل به داشتن اندامی متناسب و زیبا دارند از جمله مناسب ترین گزینه  ها به منظور انجام لیپوماتیک می باشند.  

لیپوماتیک یا لیپوساکشن بدون درد چگونه صورت می پذیرد؟

این درمان که در یک بازه ی 1 الی 2 ساعته انجام می گردد، کاملا بی خطر است و با بیهوشی موضعی انجام می شود. در این روش از بیهوش کردن کامل بیمار پرهیز شده است تا شخص پس از هوشیاری با علائمی هم چون تهوع، سرگیجه و... مواجه نگردد. ابتدا در این روش، برش های کوچکی در نواحی تعیین شده، ایجاد می گردد و در گام بعدی کانولا (نوعی لوله ی خاص) که آغشته به مواد سر کننده است با ارتعاش به نواحی تعیین شده، وارد می شود. گام نهایی در این روش، پس از بی حسی نواحی تعیین شده انجام می شود که در طی آن، با استفاده از یک ساکشن مرتعش، استخراج چربی ها و فرم بخشی به اندام ها صورت می پذیرد.

پس از انجام عمل لیپوماتیک ممکن است با موارد زیر روبرو شوید .

پس از انجام این درمان، یک دست لباس لیپوی به شما داده خواهد شد که شما موظف هستید به منظور کاهش التهابات ناشی از عمل و محافظت هر چه بیشتر از پوستتان، آن را به مدت 4 الی 6 هفته به صورت متوالی بپوشید.

شاید در چند روز نخست پس از انجام این درمان، نواحی درمان شده با درد و کرختی همراه باشند که این عارضه ظرف مدت چند روز برطرف خواهد شد.

تراش هایی که به منظور تخلیه ی بافت های چربی بر روی پیکرتان ایجاد شده اند، در روزهای نخست پس از درمان کاملا قرمز هستند اما به مرور و با گذشت چندین روز کاملا کم رنگ و غیر قابل مشاهده خواهند شد.

دوران نقاهت این درمان تقریبا 2 هفته می باشد. پس از آن شما می توانید کلیه فعالیت های روزمره و یا ورزشی خود را از سر بگیرید.   

نتایج مطلوب درمان از چه زمانی مشهود هستند؟

ظاهر شدن نتایج عمل در هر شخص منحصر به خودش است. فرم پیدا کردن بدن و از بین رفتن چربی های زائد از جمله مواردیست که پس از انجام درمان احساس می شوند؛ تغییرات واضح تر با از بین رفتن التهابات و تورم های ناشی از درمان قابل مشاهده هستند که برای رسیدن به این مرحله یک بازه ی زمانی 2 هفته ای الی 1 ماهه مورد نیاز است، اما نتایج مطلوب و نهایی لیپوماتیک پس از گذشت چندین ماه قابل رویت می باشد.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه