لیپوماتیک صورت و غبغب چگونه است

علت نیاز به جراحی لیپوماتیک برای صورت و غبغب چیست

غبغب قسمتی از بدن است که در ناحیه بالایی گردن و زیر چانه قرار می گیرد. در بسیاری از افراد که به چاقی مفرط مبتلا هستند قسمت غبغب آنها آویزان می شود که که یک لایه از چربی و به صورت شل و افتاده است. این ناحیه به گونه ای دیده می شود که انگار فرد یک چانه دیگر دارد و زیبایی صورت او را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل جراحی این ناحیه به نظر ضروری می رسد. صورت نیز گاهی نیاز به ترمیم دارد. زمانی که با افزایش سن، چاقی و اضافه وزن و ... گونه ها حالت افتاده پیدا می کند و صورت جوان به یک چهره پیر و از کار افتاده بدل می شود، فرد به ترمیم گونه ها نیاز پیدا می کند.

 لیپوماتیک صورت و غبغب چگونه است؟

درمان غبغب و افتادگی صورت با لیپوماتیک

درمان غبغب و افتادگی های صورت با چندین روش انجام می‏شود که یکی از آنها لیپوماتیک است. اگر چه گفته می شود لیپوماتیک دستگاهی است که تنها برای نواحی بزرگ از قبیل پهلو، ران، باسن، سینه و ... قابل استفاده است، اما براساس نظریات متخصصین این روش قابل استفاده در تمامی نقاط بدن است. به طوری که نتایج آن در زیبایی صورت خیره کننده و رضایت بخش است و برای از بین بردن چربی ها و رفع سریع و آسان غبغب مناسب می‎باشد. لیپوماتیک از میان سایر روش های از بین برنده غبغب، تاثیر بیشتری دارد چرا که چهره جوانتر به نظر می رسد و در عین حال تاثیرات آن نیز دوام بیشتری دارند.

نحوه انجام لیپوماتیک برای زیبایی صورت و غبغب

لیپوماتیک برای زیبایی صورت به دو شکل عمل می کند:

در روش اول لاغری صورت هدف اصلی است که در آن چربی های اضافه بدن خارج می شود. این چربی ها ذوب شده اند و از بین بافت های چربی سفت و حجیم شده می باشند. بنابراین مقاومت و دوام بیشتری برای ترمیم اجزای صورت دارند. این روش زمانی استفاده می شود که اجزای صورت لاغر و کوچک باشند. برای پر کردن قسمت های فرو رفته صورت، چربی های ذوب شده استفاده می شوند.

در روش دوم چاقی صورت انجام می شود که در آن قسمت های افتاده و وارفته صورت از قبیل غبغب و گونه های شل ترمیم می شوند. در این روش به جای اضافه کردن، چربی ها نیز خارج می شوند.

مزایای لیپوماتیکبرای جوانسازی صورت و غبغب

ترمیم صورت و غبغب با استفاده از روش لیپوماتیک موجب می شود تا پوست حالت الاستیک خود را حفظ کند. همچنین عمل لیفت صورت نیز می تواند همزمان انجام شود که در سایر روش های لاغری موضعی وجود ندارد و می تواند یکی از مهمترین مزایای لیپوماتیک صورت و غبغب باشد..

با تخلیه چربی به مقدار قابل توجهی، پوست وارد مرحله کشیدگی و سفت شدن می شود که سلامت و جوانی پوست صورت را تضمین می کند.

لیپوماتیک برای افرادی که بین 40 تا 60 سال سن دارند، مناسب است. البته برای افراد در سنین 70 یا 80 سالگی نیز قابل انجام است. درمان افتادگی و شلی غبغب و اجزای صورت به وسیله این روش به صورت بی حسی موضعی انجام می شود. پس از درمان نیز پزشک برای تسکین و التیام درد برای بیمار داروهای آرامش ‎بخش تجویز می کند.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید