آیا لیپوماتیک تنها راه لاغری موضعی است

لیپوماتیک یا لیپوساکشن از ساده ترین روش هایی  می باشد که می توان در کوتاه ترین زمان به تناسب اندام رسید. در این روش، با استفاده از یک دستگاه هوشمند، چربی های زائد بدن بدون هیچ گونه آسیبی تخلیه خواهند شد. انجام لیپوماتیک عموما به 1 هفته دوران نقاهت نیاز خواهند داشت و پس از آن، بیمار می تواند به زندگی عادی خویش بازگردد. 

 

لاغری موضعی با لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش برای رسیدن به اندامی مناسب برای افرادی ست که تمایل دارند در کوتاه ترین زمان به وزنی ایده آل دست یابند. اگر چه توصیه ی ما به همه ی افراد، پیروی از برنامه غذایی سالم به صورت روزانه است. گفتنی است ورزش کردن در طول روز ( به مدت حداقل 20 دقیقه) یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که در داشتن اندامی زیبا و متناسب به شما کمک خواهد نمود؛ اما متاسفانه برخی از چربی های زائد بدن طی ورزش های روزانه برطرف نخواهد شد و نیاز به بازه ی زمانی بیشتری خواهند داشت که در اینگونه موارد می توان با پیروی از ورزش های سنگین تر به مطلوب دست یافت؛ که متاسفانه تبعیت از این امر از حوصله ی بسیاری از افراد خارج می باشد؛ از همین رو توصیه ی ما به چنین اشخاصی لیپوساکشن خواهد بود. استفاده از برنامه ی غذایی متناسب و ورزش کردن، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد که همین امر موجب از بین رفتن چربی های اضافی بدن خواهد شد؛ در برخی از افراد، علی رغم داشتن اندامی نسبتا لاغر و متناسب، حجمی از بافت های چربی در نواحی خاص تجمع یافته است که این امر زیبایی اندام ها را به میزان چشمگیری تحت الشعاع قرار خواهد  داد. در این دسته از افراد، تجمع چربی در نقاط خاصی می باشد که در صورت ورزش کردن و استفاده از رژیم های غذایی، سایر اندام ها نیز لاغر خواهند شد. قطعا استفاده از لیپوماتیک برای این گونه از افراد، بهترین گزینه خواهد بود. طی آمار کسب شده از سوی کلینیک، افرادی که تمایل به از بین بردن چربی های زائد اطراف شکم، زیر شکم، ران ها، پهلوها، باسن، بازوان و غبغب را دارند،  بیشترین میزان مراجعه را به کلینیک های زیبایی داشته اند.

 

لیپوساکشن مناسب چه افرادی است

همان طور که مطالب بالا ذکر شد؛ لیپوماتیک برای اشخاصی که علی رغم داشتن بدنی لاغر دارای تجمعی از بافت های چربی در بخش هایی از بدن هم چون: ران ها، باسن، شکم، پهلوها و... هستند، بهترین گزینه خواهد بود. این درمان زیبایی برای افراد ی که در محدوده ی سنی 30 الی 35 سال قرار دارند، با بیشترین میزان نتیجه همراه خواهد بود و ریسک بروز مشکلات در این دسته از افراد تا حد چشم گیری کاهش خواهد یافت. اگر چه این درمان در همه سنین قابل اجرا می باشد اما در آن دسته بیمارانی که خاصیت کشسانی و حالت ارتجاعی پوست بالا است، نتیجه ی درمان با بهبودی بیشتری همراه خواهد بود.

نکات مهم در مورد لیپوماتیک

افرادی که به انجام این درمان تمایل دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که لیپوماتیک راه کاهش وزن نیست و تنها روشی برای لاغری موضعی با لیپوماتیک به شمار می رود. میزان حجم چربی خارج شده از بدن، در این روش نسبتا کم می باشد و بیشتر جنبه ی زیبایی دارد. لذا اشخاصی که وزن بالایی دارند باید به این نکته توجه نمایند که عدم پیروی از رژیم غذایی و حرکات ورزشی  پس از درمان، امکان عود مجدد چربی را حتمی خواهد کرد.

این درمان زیبایی تاثیر مثبتی در از بین بردن سلولیت های پوستی نخواهد داشت.

مزایای لیپوماتیک

از اصلی ترین مزایای این روش، رسیدن به زیبایی اندام در کوتاه ترین زمان می باشد. این درمان که حداکثر در 3 ساعت قابل انجام می باشد، لاغری موضعی را در پی خواهد داشت که این امر جذابیت اندام را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

لیپوماتیک تقریبا یک روش تضمین شده به حساب می آید که با کمترین عوارض بیشترین میزان بازدهی را به همراه خواهد داشت.

افرادی که لیپوماتیک انجام می دهند، می توانند چربی های تخلیه شده را به منظور زیبایی بخشی و برجسته سازی، به سایر نقاط بدن از جمله سینه، باسن و...  تزریق نمایند. تزریق چربی های  تخلیه شده به منظور رفع چروک های پوستی و برجسته سازی اجزای صورت (لب و گونه ها) از دیگر مزایای انجام این درمان به شمار می رود.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید