چه افرادی مناسب عمل لیپوماتیک هستند

شما اگر فردی سالم و با انتظارات معقول باشید و ریسک روشی که انتخاب کرده اید را بدانید، قطعا کاندید مناسب برای انجام درمان لیپوماتیک خواهید بود. این روش ها قادر نیستند پروسه طبیعی پیر شدن را به تعویق بیاندازند و تنها ظاهری زیبا برای شما فراهم می آورند. به عنوان مثال اگر در سن مناسب برای لیپوماتیک صورت باشید (30 سالگی) این درمان حداکثر 10 سال اثربخش خواهد بود، حال آنکه برخی مراجعان و طرفداران پیکر تراشی در سن 40 یا 50 سالگی اقدام به درمان می کنند و انتظار نتایج خارق العاده دارند. البته نیاز به تکرار در تمامی دوره ها وجود دارد.

افراد مناسب برای درمان لیپوماتیک

منظور از انتظارات معقول این است که بدانید هیچ کدام از روش های درمانهای زیبایی تا ابد دوام نخواهند داشت. اما در صورتی که مشکلات جسمانی حادی مانند دیابت، فشار خون بالا، اختلالات در خونریزی، بیماری قلبی، یا افسردگی داشته باشید، آنگاه فرد مناسب برای این درمان نخواهید بود. همچنین اگر می خواهید بدانید که لیپوماتیک در چه زمانی لازم است ، اگر فرد خیلی چاقی هستید یا دخانیات و مشروبات الکلی زیادی مصرف می کنید، قطعا ریسک چنین درمانهایی در شما بالا خواهد بود.

ممکن است پزشک از شما بخواهد قبل از اینکه تصمیم به درمان لیپوماتیک بگیرید، برخی تغییرات را در خود آغاز کنید، مثلا ممکن است از شما بخواهد مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را 2 الی 4 هفته قبل درمان ترک کنید یا کمی کاهش وزن داشته باشید. اینها باعث می شود که بدن پس از درمان به درستی ترمیم یابد. در صورتی که دخانیات را ترک کرده اید بهتر است قبل و بعد از درمان تا حد امکان در معرض دود سیگار نیز نباشید.

قبل از درمان حتما با پزشک خود مشورت کنید و هر چیزی که مربوط به سلامتی شما است را با او در میان بگذارید؛ به عنوان مثال ویتامین ها یا داروهایی که مصرف می کنید، شغلی که دارید، فعالیت های ورزشی که داشته اید یا اکنون بدان مشغول هستید و ... . نوع پوست و سایر فاکتورهای منحصر به فرد شما نیز باید در انتخاب تان تاثیر بگذارند. به عنوان مثال بازسازی سطحی پوست در افرادی که پوست و رنگ موی روشن دارند بهتر صورت می گیرد.

درمان لیپوماتیک

در صورتی که قصد لیپوماتیک لب خود را دارید، کاندید مناسبی هستید اگر، جوان باشید و لب های کلفتی داشته باشید اما در صورتی که از داروی درمان آکنه یا آکوتاین استفاده کرده باشید یا اگر شرایط زیر را داشته باشید مناسب این درمان نیستید: تبخال، دیابت، یک بیماری خود ایمنی مانند لوپوس یا آرتریت روماتوئید، واکنش های آلرژیک جدی از هر نوع. همچنین باید ریسک آلرژی را نیز قبل از درمان بپذیرید.

برای لیپوماتیک صورت و گردن بهتر است شخص دارای استخوان گونه صاف و کمی افتادگی گونه باشد. اگر افتادگی گونه بیش از حد باشد درمان لیپوماتیک پاسخ گو نخواهد بود. همچنین باید دقت شود در صورت انجام لیپوماتیک صورت تعادل اجزا صورت برهم نخورد، به عنوان مثال در صورتی که فک مراجعه کننده جلو باشد انجام لیپوماتیک ممکن است تعادل صورت او را برهم بزند و منجر به نتایج نامطلوب شود. در لیپوماتیک گردن هم اگر چین و چروک ها عمق مناسبی داشته باشند فرد به راحتی قادر به انجام آن است. اگر پوست گردن و صورتتان الاستیک باشد و دارای انعطاف مناسب نباشد درمان لیپوماتیک نتایج دلخواه شما را ایجاد نمی کند. بهتر است مکان هایی از پوست که سوخته شده اند لیپوماتیک نشوند زیرا باعث افتادگی بیش از حد در دراز مدت خواهد شد.

در مورد سایر نقاط بدن نیز با در نظر گرفتن اینکه درمان پیکرتراشی در قسمت هایی صورت می گیرد که امکان لاغر شدن توسط ورزش یا رژیم وجود ندارد، باید ریسک حاصل از عفونت، خون مردگی و عوارض دیگر به اطلاع بیمار برسد.

باید این ریسک را بپذیرید که کهولت سن روند خود را دنبال می کند ولی در عین حال با انتخاب پزشک متخصص و انجام درمان موفق می توانید زیبایی را به چهره خود بازگردانید و اعتماد به نفس لازم را به دست آورید.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید