بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 5 از 5 (از 2401 رای)

امروزه پزشکان روش های کاشت مو مدرنی برای بیماران خود توصیه و پیشنهاد می دهند. که افراد می توانند با توجه به تشخیص پزشک خود یکی از این روش های کاشت مو را انتخاب کنند. البته باید در انتخاب هر یک از این روش ها در مورد معایب و مزایای آن ها با پزشک خود گفت و گو کنید.

کاشت مو

کاشت مو امروزه یکی از پرطرفدارترین عمل زیبایی می باشد که به خصوص در آقایان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بیشتر آقایان با شکایت ریزش مو و طاسی در قسمت های پیشانی و فرق سر به پزشکان زیبایی پوست و مو مراجعه می کنند. امروزه کاشت مو در بین خانم ها نیز رواج یافته است که البته تعداد آنان در مقایسه با آقایان بسیار کمتر می باشد.
با گذشت زمان و پیشرفت در دنیای علم نوین پزشکی و زیبایی پوست و مو روش های بسیار زیاد و موثری برای قیمت کاشت مو به وجود آمده است که افراد با توجه به بودجه، علاقه و نظر پزشک خود می توانند یکی از روش های کاشت مو را انتخاب کنند؛ که در بخش های بعدی در مورد انواع روش های کاشت مو توضیحاتی ارائه شده است. از شما دوستان دعوت می شود ما را تا آخر مقاله همراهی بفرمایید.

کاشت موی طبیعی

روش های کاشت مو

 از بهترین و جدیدترین روش های کاشت مو در دنیای علم امروزه می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:
-کاشت مو به شیوه اف یو تی که همان روش جراحی می باشد
-کاشت مو به روش اف آی تی که در این روش کاشت مو نیازی به جراحی نمی باشد.
-کاشت مو اس یو وی: استفاده از دستگاه پانچ لیزری
-کاشت مو سیف: روشی است که از موی بدن استفاده می شود
-کاشت مو روش ترکیبی: با استفاده از ترکیب روش های کاشت مو اف یو تی و اف آی تی انجام می شود.
که البته شما می توانید با توجه به دستور و تشخیص پزشک خود و همچنین با در نظر داشتن مزایا و معایب هر یک از این روش های کاشت مو یکی از این راه های جدید و پیشرفته را انتخاب کنید. روش های کاشت مو اشاره شده در کل دنیا مورد توجه بوده و پزشکان طبق این موارد ذکر شده مراجعه کنندگان و بیماران خود را به کلینیک کاشت مو درمان می کنند.

کاشت مو و جذابیت صورت

اف یو تی یکی از روش های کاشت مو

اف یو تی یکی از بهترین روش های کاشت مو می باشد که با عمل جراحی در اتاق عمل همراه می باشد. در این روش فرد بیمار را بیهوش کرده و از قسمت پشت سر برشی به اندازه 2 سانتی متر برداشته و از موهای این قسمت برای پیوند دادن واحد های فولیکولی استفاده می کنند. جای برش و بخیه ایجاد شده در پشت سر بیمار برای همیشه باقی خواهد ماند. البته اگر به جراحی و یا به بیهوشی حساسیت دارید و به زبان ساده می ترسید به شما توصیه می شود که روش اف یو تی را برای کاشت مو انتخاب نکنید به جای آن می توانید از روش های دیگر و بدون جراحی اقدام به کاشت مو کنید. از مزایای این روش می توان به غیر قابل رویت بودن محل کاشت مو و طبیعی بودن ظاهر مو اشاره کرد.

کاشت موی آقایان

اس یو وی یکی از روش های کاشت مو

روش اس یو وی یکی از مدرن ترین روش های کاشت مو می باشد که در این روش تمام مراحل کاشت فولیکول با استفاده از دستگاه های اتوماتیک انجام می شود و به جای استفاده از پانچ های معمولی از پانچ های لیزری استفاده می کنند. از مزایای این روش می توان به تخریب کمتر فولیکول های مو، رعایت بهداشت، بدون درد و خونریزی و عملیات کاشت در مدت زمان کوتاهی اشاره کرد. معایب این روش نیز امکان انتقال برخی از بیماری ها در صورت استریل نشدن دستگاه اتوماتیک و ماندن جای حفره های مو کاشته شده می باشد.

اف آی تی یکی از روش های کاشت مو

اف آی تی یکی دیگر از جدیدترین روش های کاشت مو در دنیای علم پزشکی پوست و مو می باشد. این روش نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد. در این روش با استفاده از پانچ فولیکول های مو به شکل تکی و یا گروهی در قسمتی که مو ندارد کاشته می شود؛ که این فولیکول ها تا یک ماه اول در استراحت به سر می برند و بعد از یک ماه شما شاهد ریزش مو در این نواحی خواهید شد که نباید نگران باشید چرا که بعد از زیرش دوباره رشد خواهند کرد. از مزایای این روش می توان به درد کمتر، خونریزی بسیار کم و نبود جای زخم و بخیه اشاره کرد. از معایب این روش نیز می توان به پر هزینه بودن در مقایسه با دیگر روش های کاشت مو اشاره کرد و زمان بسیار زیادی برای کاشتن فولیکول ها لازم می باشد که به همین دلیل بایستی جلسات بیشتری را به مطب پزشک خود  مراجعه کنید.
برخی از پزشک ها بر این معتقدند که از این روش نمی توان برای دفعات دیگر استفاده کرد چرا که بانک موی بیمار تا حد بسیاری تخریب شده و امکان تجدید کاشت مو برای دفعات بعدی امکان پذیر نمی باشد که این مورد نیز می تواند یکی دیگر از معایب این روش باشد.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید