چه افرادی کاندید مناسب درمان زیبایی پایین تنه هستند

درمان زیبایی پایین تنه برای افرادی که پس از لاغری به شلی و افتادگی پوست دچار شده اند بسیار مناسب است. شل شدن پوست پس از لاغری یکی از عوارضی است که پس از رژیم های سنگین به وجود می آید. افرادی که در نواحی مختلفی هم چون: شکم، زیر شکم، ران ها و یا باسن حس افتادگی  و شل بودن دارند، می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی این مشکل را رفع نمایند. افرادی که  وزن کم کرده اند و از شل شدن پوست خود نگران هستند، نیز می توانند به منظور رفع این مشکل به متخصصین مراجعه نمایند. کوچک کردن سایز اندام های پایین تنه و فرم بخشی به آن ها از دیگر اهدافیست که بیماران به منظور انجام آن به پزشک متخصص مراجعه می نمایند. درمان آبدومینوپلاستی ضمن تامین زیبایی اندام ها، سلامت و بهداشت شخص را نیز افزایش خواهد داد. افرادی که تمایل به انجام این عمل دارند، باید به این نکته توجه نمایند که ثابت ماندن وزن بدن در یک بازه ی 6 ماهه از اصلی ترین لازمه های انجام این عمل می باشد. پرهیز از استعمال دخانیات خصوصا سیگار از دیگر عواملی است که باید از آن پیروی نمود. استعمال سیگار زمان التیام یافتن زخم ها را به  تعویق خواهد انداخت. لذا توصیه ی پزشکان به چنین افرادی این است که پس از ترک سیگار (به مدت 4 هفته) برای درمان آبدومینوپلاستی اقدام نمایند. به طور کلی می توان گفت آبدومینوپلاستی باید طی  سلامت کامل بدن  انجام گیرد.  

 

چه افرادی می توانند برای انجام عمل زیبایی پایین تنه اقدام نمایند؟

افرادی که پس از کاهش میزان قابل توجهی از وزنشان دچار افتادگی در ناحیه ی شکم و زیر شکم شده اند، بهترین گزینه خواهند بود. طی این عمل پوست شکم کشیده و صاف خواهد شد. برطرف کردن خطوط استریا از دیگر اموریست که برای این دسته از افراد انجام می شود.

شل شدن نواحی خارجی ران ها نیز از جمله مشکلاتی است  که برخی از افراد با آن مواجه هستند. در آبدومینوپلاستی لیفت ران ها صورت می گیرد و می توان این عارضه را به کلی رفع نمود.

برطرف کردن اشکالات باسن از نظر زیبایی شناختی، لیفت آن و برطرف کردن  افتادگی نیز در آبدومینوپلاستی انجام می پذیرد.

برخی از افراد از وجود چربی در ناحیه ی پهلوها و کمر رنج می برند. این عارضه نیز به وسیله ی آبدومینوپلاستی قابل درمان خواهد بود. انجام این عمل به 6 ساعت زمان احتیاج دارد. دوران نقاهت پس از عمل 1 هفته خواهد بود و پس از آن بیمار به زندگی عادی خود باز می گردد. لازم به ذکر است که بیمار پس از انجام عمل باید 1 شب در بیمارستان بستری شود. به طور کلی می توان گفت با استفاده از آبدومینوپلاستی در عمل زیبایی پایین تنه می توان فرم زیباتری به پایین تنه بخشید.

 

لیپوماتیک نیز از دیگر روش های فرم دهی به پایین تنه می باشد. برخی از افراد به صورت ژنتیکی و موروثی دچار عدم توازن میان قسمت بالا و پایین تنه هستند. در این دسته از افراد، پایین تنه به نسبت بالا تنه از حجم بیشتری برخوردار است. متاسفانه رژیم و ورزش در برطرف شدن این عدم توازن راهبردی نخواهد بود. لیپوماتیک برای این دسته از افراد بسیار مناسب است. با استفاده از این روش می توان به بدن توازن بخشید. افرادی که تمایل به انجام این درمان دارند باید بدانند که این درمان در یک بازه ی 2 الی 3 ساعته انجام می شود و بیمار می تواند پس از عمل به خانه باز گردد. التهاب، کبودی، آمبولی، آسیب دیدگی عضلات، آسیب دیدگی احشاء، کوفتگی و ایجاد زخم از اصلی ترین عوارض ناشی از عمل به شمار می رود. در صورتی که این درمان تحت نظارت پزشکی متخصص انجام شود، با کمترین میزان عوارض همراه خواهد بود. این درمان را می توان در کلینیک و با بیهوشی موضعی انجام داد؛ بدین ترتیب بیمار درمعرض خطرات ناشی از بی هوشی کامل قرار نخواهد گرفت.  

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید