انواع روش های کاشت ابرو را چه مواردی تشکیل می دهد

ابروها زیبایی و شکوه را به صورت شما اضافه می کنند. در سال های اخیر ریزش ابرو در بسیاری از افراد رایج شده است (به دلایل مختلفی مانند استرس، افزایش سن، سوختگی و ...)، اما با توجه به پیشرفت های علمی صورت گرفته روش های مختلفی برای کاشت ابرو به وجود آمده است. 

 انواع روش کاشت ابرو _ کلینیک

کاشت ابرو و مژه به معنی دریافت مو از هر قسمت از بدن و قرار دادن آن در ناحیه مژه و ابرو است. برای کاشت با توجه به اهمیت ساختار مو در کاشت ابرو معمولا ترجیح داده می شود از موهای پشت سر استفاده شود. به صورت کلی دو روش FUE و روش FUT برای کاشت ابرو استفاده می شود.

 معمولا موهای نازک را با روش FUE می گیرند و به ناحیه ابرو و مژه پیوند می دهند. با استفاده از این روش ابرو و مژه کاشته شده همیشگی خواهد بود. پس از کاشت مژه و ابرو، ابروی کاشته شده ممکن است نیاز داشته باشد که به صورت دوره ای اصلاح شود. رشد ابرو کاشته شده حداقل یک سال ادامه خواهد داشت و پس از یک سال ابرو در موقعیت خود ثابت می شود و رشد آن متوقف می گردد.

معمولا متخصصین کاشت مو ترجیح می دهند از موهای نازک تر به نسبت موهای ضخیم استفاده شود و مهم این است که بر اساس حالت طراحی شده، موهای جدا شده از پشت سر یک به یک کاشته شوند. ضخامت، تراکم و نوع ابروی کاشته شده مانند کاشت مو، در هر فرد متفاوت است و روش استفاده شده برای کاشت ابرو باید مطابق با این شرایط اتخاذ شود.

درمان ترمیمی ابرو

درمان ترمیمی ابرو روشی مناسب برای بازیابی و جایگزینی ابرو است. با استفاده از این روش دیگر نگران نباشید که صورت شما جذابیت سابق را ندارد، تنها کافی است برای حل مشکل خود به یک مرکز زیبایی و کلینیک کاشت مو مجرب مراجعه کنید. با انجام این درمان کم خطر اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز خواهید یافت.

تغییرات چهره بعد از کاشت ابرو _ کلینیک

برای اجرای این عمل معمولا موهای نازک پشت گردن استفاده می شوند. دلیل انتخاب این ناحیه این است که بافت مو و تراکم آن مشابه با ناحیه ابرو و مژه می باشد. اگر عمل ترمیم به درستی و در جهت و زاویه مناسب صورت گیرد، به هیچ وجه ظاهر مصنوعی در صورت پدید نخواهد آمد. مزیت بزرگ این روش کاشت ابرو عملکرد آن است یعنی پس از این درمان نیازی به هیچ گونه مراقبتی از ابرو نیست.

روش دیگر کاشت و نگهداری ابرو، روش بازیابی ابرو نام دارد. همانطور که می دانید علاوه بر نقش ابرو در زیبایی وظیفه اصلی ابرو مراقبت از چشم در برابر عرق، گرد و غبار و عوامل خارجی دیگر است. در این روش ظاهر ابرو بازیابی می شود و به صورت کلی هدف از آن بازیابی صورت افرادی که سوخته اند و افرادی است که بیماری دارند که مانع از رشد ابرو و مو می شود. با این وجود امروزه عمل بازیابی ابرو در درمان زیبایی برای افرادی استفاده می شود که به دنبال ابروهای پر پشت و ضخیم می باشند. بازیابی ابرو معمولا در موارد زیر استفاده می شود:

1-      سوانح یا تصادفاتی که منجر به پارگی و سوختگی های الکتریکی، شیمیایی و حرارتی ابرو می شوند.

2-      در افرادی که به دلیل بیماری یا فعالیت های پزشکی مانند شیمی درمانی و پرتو درمانی، ابرو خود را از دست داده اند.

3-      مشکلاتی که توسط خود فرد به وجود می آید مثل استفاده نادرست از موچین و نیز چاقی بیش از حد که باعث کاهش تراکم ابرو می شود. این مشکلات توسط بازیابی ابرو برطرف می شوند.

4-      بسیاری از بیماری های محلی یا سیستماتیک که باعث ریزش شدید ابرو می شوند.

پس از این روش طی چند هفته ابرو شروع به رشد می کند. با گذشت یک سال نتیجه عمل بسیار جالب توجه می شود. بهتر است پس از عمل کاشت ابرو برای نتیجه گیری بهتر از ژل یا واکس مخصوص پس از عمل استفاده شود.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید