ساختار مو در کاشت ابرو چگونه است

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 1 از 5 (از 2401 رای)

ساختار مو در کاشت ابرو

پیوند ابرو

در پیوند ابرو مسئله ای بسیار مهم ساختار موهایی است که برای پیوند مورد استفاده قرار می گیرند. این مو باید با سایر بخش های ابرو هماهنگ باشد و نباید زیبایی ابرو را مخدوش کند، مویی که برای پیوند مورد استفاده قرار می گیرد، حتما باید ظریف باشد. ضخامت مورد نظر برای موی ابرو چیزی در حدود 150 میکرو است. در خصوص محلی که مو از آن برداشت می شود مابین پزشکان اختلاف سلیقه است، برخی از آنان به سمت مو های پشت سر می روند و برخی دیگر در خصوص خانمها موهای پشت گردن را پیشنهاد می کنند. در مورد آقایان این اختلاف سلیقه کمتر مشاهده می شود و موهای پشت سر را به عنوان منبعی مناسب برای تامین موهای ابرو پیشنهاد می کنند. رنگ مو و همچنین ضخامت مو برای قسمت های ابرو امری بسیار مهم است که اجازه نمیدهد از هر جایی مو برای پیوند مو مورد استفاده قرار بگیرد. این انتخاب بیشتر از آنکه تصادفی باشد می تواند به وسیله ابزار های پیشرفته ای مورد سنجش قرار بگیرد تا بهترین انتخاب برای منطقه برداشت مو حاصل شود.محل برداشتن مو برای ترمیم ابرو قطعا بر روی زمان و همچنین نحوه رشد مو در آینده تاثیر گذار خواهد بود اما با انتخاب محل مناسب دیگر نگرانی برای ابرو های خود نخواهید داشت. در این خصوص پزشک شما با توجه به سابقه ای که دارد بهترین انتخاب را انجام خواهد داد.

مراحل ترمیم ابرو

موهای پیوندی در حدود دو تا سه هفته ریزش خواهند کرد. موهای قسمت ابرو در یک پروسه چهار ماهه بعد از ریزش شروع به رشد و نمو می کنند شاید در هفته های ابتدایی موهای ابرو زیاد جالب رشد نکنند ولی با مرور زمان و افزایش رشد مو های ابرو حالت بهتری به خود می گیرند. بعد از شش ماه از کاشت ابرو، متوجه زیاد تر شدن تراکم ابرو می شوید. از آنجایی که موهای پیوند خورده عموما از پشت سر هستند در این مدت نیازمند مراقبت هستند، منظور از مراقبت در موهای پیوند خورده حالت دادن و نظافت آنها است.

ساختار مو در کاشت ابرو

چرا اینقدر پیوند ابرو زمان بر است؟

رشد مو در ابرو مرحله به مرحله است بیماران باید در نظر داشته باشند موی پیوندی در ابرو باید زمانی برای سازگاری با محل ابرو داشته باشد. برای آنکه ابروی شما یک رشد پایدار پیدا کند صرف این زمان برای بدن شما لازم و قطعی است.  شاید به خاطر این مدت زمان خیلی از خانم ها سراغ کاشت ابرو نروند و تاتو یا آرایش را ترجیح بدهند، و سوالاتی برای آنها پیش بیاید از قبیل اینکه آیا نتایج کاشت ابرو ماندگار است و یا اینکه قیمت کاشت ابرو چقدر است، باید به چنین خانم هایی اینگونه گفت: این رفتارهای زیبایی این چنینی در طولانی مدت عوارض بسیار بدی بر روی قسمت های ابروی شما خواهند گذاشت علاوه  بر اینکه آن شادابی و ظرافت ابروهای طبیعی را هیچ وقت نمی توانید تجربه کنید و همچنین عوارض کاشت ابرو نسبی مواد آرایشی پایین است.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید