کاشت ابرو به چه میزان در زیبایی تاثیر گذار است

تاثیر ابرو بر زیبایی صورت

اگرچه همیشه در سخن بزرگان از زیبایی سیرت به عنوان مهمترین ویژگی شخصیتی افراد یاد شده اما زیبایی صورت نیز در تعاملات، میزان اعتماد به نفس و حتی برخی ویژگی های رفتاری موثر است. بنابراین نمی توان گفت به صرف داشتن رفتارها و اخلاق های انسانی، نباید در فکر زیبایی بود. زمانی که برای اولین بار با دیگران ارتباط برقرار می کنید، قبل از اینکه نسبت به شما شناختی داشته باشد، مطمئنا ظاهر و صورت شما را می بینند. پس شایسته است تا صورت زیبا نیز مد نظر قرار بگیرد. یکی از فاکتورهای زیبایی صورت، داشتن ابروهای مرتب است. در صورتی که ابروها کم پشت، شکسته و یا کوتاه و ... باشند، سایر اجزای صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. چنانکه می تواند در جلوه چشمها موثر باشند. ابروهای کشیده و پرپشت چشم ها را درشت تر از آنچه هست نشان می دهند. ابروهای کوتاه و کم پشت نیز چشم ها را کوچک و چهره را تحت تاثیر خود قرار می دهند. با ابروهای در هم تنیده می توان احساس خشم را از چهره افراد دیده و بالا رفتن ابرو را دلیلی بر جوانی و شادابی افراد دانست.

کاشت ابرو آقایان _ کلینیک

کاشت ابرو و تاثیر آن بر زیبایی

در صورتی که فرد به دلایل مختلفی از قبیل مصرف داروها، تحت درمانهای شیمیایی، حوادث، ریزیش ژنتیکی و ... قسمت زیادی از ابروهای خود را از دست دهد، کاشت ابرو می تواند برای او بهترین گزینه باشد. در این زمان به جای ابروهای از دست رفته می توان تارهای جدید و مطابق میل بیمار را کاشت. ممکن است در برخی از مراجعین، ابروها به طور ژنتیکی کم پشت باشند که این امر آنها را برای کاشت راغبتر می کند. در این صورت پزشک با طرح های جدیدتر می تواند ابروهای بیمار را پرپشت تر کرده و زیبایی را به او هدیه کند.

زیبایی کاشت ابرو در ابروهای آسیب دیده

زمانی که قسمتی از ابرو آسیب دیده باشد،  طبیعی برای پزشک راحت است و بدون هیچ دغدغه ای قسمت شکسته شده و بدون ابرو با استفاده از گرافت ها پر می شود. ضمن اینکه زمان، هزینه کاشت مو و حتی مدت بهبودی نیز تا حد زیادی کاهش می یابد. تنها نکته ای که پزشک باید به آن توجه کند، شباهت و قرینه بودن دو ابرو است. به این معنا که در پایان کاشت ابرو، باید ابروی آسیب دیده و ابروی سالم به یکدیگر شبیه باشند. برای اینکار ابتدا پزشک با استفاده از یک ماژیک مخصوص یا مداد ابرو ناحیه شکسته و خالی از ابرو را پرکرده و سپس زمان قرار دادن گرافت ها، آنها را به تراکم مورد نیاز در روی خط کشیده شده قرار می دهد.

کاشت ابرو بانوان _ کلینیک

زیبایی کاشت ابرو در افراد بدون ابرو

در افرادی که به طور ژنتیکی فاقد ابرو هستند و یا ابروهای آنها به دلایلی از جمله مصرف داروهای شیمیایی به طور کامل از دست رفته کاشت ابرو به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. ضمن اینکه هزینه درمان همچنین مدت زمان بهبودی نیاز افزایش می یابد. در این شرایط، ابتدا پزشک با کمک و نظر بیمار، طرح های مختلفی از ابرو را تهیه و سپس با تایید بیمار یکی از آنها را انتخاب می کند. یکی از امتیازات نداشتن ابرو، امکان ایجاد طرح های مختلف بر اساس سلیقه بیمار است. در حالی که در زمان ترمیم قسمتی از ابرو، تنها می توان در ناحیه مورد نظر ابرو کاشته شود و جابجایی ابروها یا تغییر حالت آنها هم برای پزشک دشوار است و هم برای بیمار از نظر شرایط درمان و هزینه ها سخت تر می شود.

افرادی که بدون ابرو هستند، می توانند متناسب با چهره خود و همچنین با فاصله مناسب از چشم ها، ابروها را کاشته و زیبایی خود را باز یابند. مطمئنا اگر چه هزینه کاشت کامل ابرو افزایش می یابد اما میزان تاثیر آن در زیبایی دو چندان شده که برای بیماران خوشایندتر است.

فاکتورهای مهم در زیبایی ابروهای کاشته شده

با وجود تاثیراتی که کاشت ابرو در زیبایی چهره افراد دارد اما نباید فراموش کرد که برخی فاکتورها در نحوه درمان و میزان زیبایی نهایی تاثیر گذار هستند که عبارتند از:

مهارت و تخصص پزشک در برداشت گرافت ها و کاشت آنها براساس طرح های از پیش تهیه شده

مراقبت های بیمار از جمله عدم استحمام، استراحت کافی، مصرف غذاهای حاوی ویتامین E و ...

تجهیزات و امکانات موجود در مطب پزشک

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید