هر آنچه که باید درباره کاشت ابرو بدانید

میانگین امتیاز کاربران به این مقاله :
 |  امتیاز 2 از 5 (از 2401 رای)

 درباره کاشت ابرو بدانید؟

پیوند ابرو روشی بی خطر است و می تواند نتایج طبیعی را برای کسانی که موی ابروی خود را از دست داده اند یا اثر زخمی در ناحیه ابرو دارند بوجود آورد. این ترمیم, درمانی موثر برای ریزش جزئی و کلی موی ابرو می باشد.

پیوند ابرو در موارد ذیل قابل انجام می باشد:

1-قسمتی از ابرو بطور کامل ریزش کرده و بمدت 1 سال رویش مجدد نداشته است . برای مثال در افرادی که در اثر بیماریهای پوستی و یا خالکوبی دچار ریزش دائمی ابرو می گردند.

2-خط شکستگی در ابرو وجود داشته باشد.

3-موهای ابرو کاملا" کم پشت باشد. لازم بذکر است در اکثر موارد از موهای سر بعنوان موهای جایگزین استفاده می گردد که دارای رویش دائمی است و نیاز به اصلاح و مرتب کردن دارد. پیوند ابرو بسیار اختصاصی است و نیاز به آشنائی کامل جراح با فیزیولوژی مو و جهت رویش موهای ابرو در نقاط مختلف دارد, به همین دلیل در بسیاری از موارد پیوند غیر صحیح باعث تصویر نامناسب و دائمی میگردد .

روش های پیوند ابرو

ناحیه کاشت آماده می شود و برشهای خیلی کوچکی در ناحیه ابرو ایجاد می گردد. برش های ریز گیره سفتی را برای گرفتهای (پیوندها) تکی مو که پیش از این برداشته شده اند بوجود می آورد به منظور اینکه بهترین نتایج طبیعی بوجود آید، طبیعی بنظر رسیدن جهت و پراکندگی بسیار مهم است. رشد موهای کاشت شده در ابرو از الگوی موی سر پیروی می کند. موهای کاشت ابرو دائمی هستند و بطور مداوم رشد می کنند و نیاز دارند تا اغلب بیشتر از موی ابروی عادی اصلاح شوند. بیماران ممکن است به 40 تا 300 پیوند فولیکولی مو برای هر ابرو نیاز داشته باشند . تعداد مو ممکن است بر اساس جنسیت و پیشینه قومی بیمار و بالاخره مشخصه های صورت فرد متفاوت باشد.

نظرات کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
با تشکر امتیاز شما می باشد
لطفا نظر خود را بنویسید